Defne Belediyesi Harbiye Mahallesinde Belediye tarafından yapımına başlanılan “Defne Semt Evi” çalışmalarının bir grup tarafından engellenmeye çalışıldığını duyurdu. Kamuoyuna yapılan açıklamada Başkan Özgün mahalle sakinlerinin telebi ve isteği üzerine söz konusu çalışmanın yapıldığını belirterek, hiç bir haklı sebebe dayanmayan hizmetlerimizi kimse engelleyemez dedi.
Defne Belediyesi olarak, Harbiye Mahallemiz Yaşar Doğu Caddesi’nde yapımına başladığımız Defne Semt Evi projesi; mahalle sakinlerimizin uzun süredir dile getirdiği talepler doğrultusunda, bölge halkının kahir ekseriyetinin desteği ve memnuniyetiyle hayata geçirilmektedir.
Vatandaşlarımızın sosyal, kültürel ve dayanışma ihtiyaçlarına cevap verecek olan bu yatırım, Harbiye Mahallemize değer katacak önemli bir yaşam alanı olarak planlanmıştır. Mahalle halkımızın büyük çoğunluğu, Defne Semt Evi’nin yapımından duyduğu memnuniyeti açıkça ifade etmekte ve çalışmaların tamamlanmasını istemektedir.
Buna rağmen, yaklaşık 18 kişilik bir grubun herhangi bir haklı gerekçe ortaya koymaksızın çalışmaları engellemeye yönelik tutumu, mahallemizin ortak iradesini ve kamu yararını temsil etmemektedir. Birkaç kişinin kişisel yaklaşımının, yüzlerce vatandaşımızın talep ve beklentilerinin önüne geçmesine izin verilmesi düşünülemez.
Defne Belediyesi, halkımızdan aldığı güçle ve vatandaşlarımızın talepleri doğrultusunda hizmet üretmeye devam edecektir. Harbiye Mahallemize kazandırılan Defne Semt Evi projesinin yapımı planlandığı şekilde kararlılıkla sürdürülecektir.
ARSUZ KURTBAĞI KAYISI FESTİVALİ” YAPILDI.
23:40 - Kültür - Sanat