15 MAYIS CUMA EMEKLİLER ALANLARA ÇIKIYOR. GEÇİNEMİYORUZ.BARINAMIYORUZ.

Her Emekli Aylığına Derhal 20.000 Tl Seyyanen Zam Yapılmalıdır. Tüm Emeklilerin Sendikası Olarak 46 Noktada Alanlardayız!

Yaşam - 13-05-2026 19:24 246 kez okundu.

15 MAYIS CUMA EMEKLİLER ALANLARA ÇIKIYOR.  GEÇİNEMİYORUZ.BARINAMIYORUZ.

    Tüm Emekliler Sendikası Türkiye’nin 46 noktasında haklarını alabilmek için alanlara çıkıyor. Tüm Emekliler Sendikası İskenderun Temsilcisi Medine Yayman yaptığı basın açıklamasında 15 mayıs 2026'da alanlardayız dedi. Yayman, Emeklileri alanlara çağırdı.
    Yıllarca çalıştık, ürettik, bu ülkeyi ayakta tuttuk. Bugün ise milyonlarca emekli açlık sınırının altında yaşamaya mahkûm ediliyor. Maaşlarımız eriyor, bayram ikramiyeleri pul oldu, geçim her geçen gün daha da zorlaşıyor. Bizler sadaka değil, hakkımızı istiyoruz. Bayram ikramiyeleri asgari ücret düzeyine çıkarılmalı. Her emekli aylığına derhal 20.000 TL seyyanen zam yapılmalıdır. 
    Geçinemiyoruz.Barınamıyoruz.
    Temel ihtiyaçlarımızı karşılayamıyoruz.Bu nedenle 15 Mayıs’ta Türkiye’nin dört bir yanında alanlarda olacağız. Sesimizi meydanlardan yükseltecek, insanca yaşam talebimizi hep birlikte haykıracağız.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
BAŞKAN YAPAR, MAHALLE MUHTARLARIYLA BULUŞTU

BAŞKAN YAPAR, MAHALLE MUHTARLARIYLA BULUŞTU

26-06-2026 - Yaşam

SES HATAY, ADALET PEŞİNDE AİLELERİ ve HATAY TABİP ODASI: T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI HATAY DEVLET HASTANESİ DEPREM DURUŞMASINDA ADALET ÇAĞRISI YAPTI.

SES HATAY, ADALET PEŞİNDE AİLELERİ ve HATAY TABİP ODASI: T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI HATAY DEVLET HASTANESİ DEPREM DURUŞMASINDA ADALET ÇAĞRISI YAPTI.

26-06-2026 - Yaşam