ANTAKYA BELEDİYESİ EHLİNE Mİ TESLİM?

ANTAKYA BELEDİYESİ ÇÖPLERİ TOPLAMIYOR

Yaşam - 24-01-2024 10:08 731 kez okundu.

ANTAKYA BELEDİYESİ EHLİNE Mİ TESLİM?

Abdurrahman Melek Caddesi Eski Sebze Hali civarında çöpler toplanmıyor.
    ESNAF BAŞKAN iZETTİN YILMAZ’I GÖREVE ÇAĞIRIYOR.
    Temizlik çalışanları çöp yığınlarının yanından geçerken ellerinde göstermelik fırçalarla sadece geziyorlar. Söz konusu alandaki esnaflar tarafından uyarılmalarına rağmen bizim çalışma bölgemiz değil deyip yollarına devam eden temizlik görevlilerini denetleyen mi yok, bilinçli olarak mı bu şekilde davranmaya itiliyorlar merak ediyoruz.
    Her fırsatta Başkan Yılmaz çalışıyoruz diye açıklamalarda bulunurken, hangi çalışmalar diye soruyoruz? Eski sebze Hali esnafı Başkan Yılmaz’dan konunun çözümünü istiyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İHD’den ÇAĞRI: Hukuksuz şekilde gözaltına alınanlar derhal serbest bırakılmalıdır.

İHD’den ÇAĞRI: Hukuksuz şekilde gözaltına alınanlar derhal serbest bırakılmalıdır.

23-06-2026 - Yaşam

HBB’nin YAPTIĞI GÜZELBURÇ’UN BEKLEDİĞİ HBB TESİSİ TAMAMLANDI

HBB’nin YAPTIĞI GÜZELBURÇ’UN BEKLEDİĞİ HBB TESİSİ TAMAMLANDI

22-06-2026 - Yaşam