ANTAKYA BELEDİYESİ İŞÇİ PERSONELİNE İKRAMİYELERİ ÖDENDİ

İşçiler Bayram İkramiyesi İle Rahat Nefes Alacak

Ekonomi - 03-06-2025 17:30 2355 kez okundu.

ANTAKYA BELEDİYESİ İŞÇİ PERSONELİNE İKRAMİYELERİ ÖDENDİ

    Antakya Beledeiyesi işçileri Toplu sözleşmeden doğan Bayram ikramiyelerini aldı. İşçiler Başkan Yapar’a teşekkür etti.
    Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, ikramiyelerinin ödenmesi konusunda işçi personele gösterdiği hassasiyet ile örnek oldu. Başkan Yapar, belediye işçi personellerine toplu iş sözleşmesinden kaynaklı 2025 yılına ait 30 yevmiye tutarında 1. dilim ikramiyelerin ödendiğinin müjdesini verdi. İkramiye işçi personellerin kıdem ve hizmet yılı esaslarına göre hesaplanarak banka hesaplarına yatırıldı.
    Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, personellerinin ikramiyelerini aileleriyle birlikte huzurla ve sağlıkla harcamaları temennisinde bulundu

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ODA BAŞKANI ÇİNÇİN SESSİZ! BÜNYAMİN YAVUZ-GÖKHAN ALKAN-MEHMET ALAKUŞ SAHADA

ODA BAŞKANI ÇİNÇİN SESSİZ! BÜNYAMİN YAVUZ-GÖKHAN ALKAN-MEHMET ALAKUŞ SAHADA

20-06-2026 - Ekonomi

HBB’NİN SU SÜMBÜLÜ PROJESİ YERİNDE İNCELENDİ

HBB’NİN SU SÜMBÜLÜ PROJESİ YERİNDE İNCELENDİ

19-06-2026 - Ekonomi