Halkımızı bu seviyesizliği kınamaya davet ediyorum.
Bugüne kadar her türlü iftira ve hakarete sessiz kaldık. Eleştiri demokrasinin vazgeçilmezidir dedik, sustuk, sabırla hazmettik. Ancak alenen ve doğrudan kişiliğime yapılan bu hakaret asla kabul edilemez. Üç evladın babası, bir kadının eşi, bir anne ve babanın oğlu, birilerinin kardeşi, birilerinin dostu olan bir insan olarak hiç hak etmediğim şekilde, kişilik haklarım, onurum ve manevi değerlerime saldırılarak, ‘’ahlaksız ve rezil birinin tekisin” şeklinde hakarete uğramayı kesinlikle kabul etmiyorum. Bu hakaretin edildiği yer ise, Harbiye Hürriyet mahallesinde mahallelinin büyük çoğunluğunun istemesi üzerine yaptığımız taziye evinin bulunduğu yerdir. Birkaç kişinin şahsi nedenlerle istemediği, ancak büyük çoğunluğun istediği taziye evini yaptığımız için ettikleri hakaretleri kamuoyunun vicdanına bırakıyorum. Genç yaşına rağmen ömrünü toplumcu mücadeleye adamış biri olarak sizin iftiralarınız da hakaretleriniz de tutmaz.
Taziye ve Semt evleri yaparak Defnelilerin medeni ve toplumumuza yakışan şekilde, kışın sıcacık, yazın serin tertemiz binalarda taziyelerini almalarını sağlamak mı ahlaksızlık?
Çöp ihalesini kaldırarak israfı engellemek, rantı önlemek mi ahlaksızlık?
Yüzlerce milyon borç ödeyip, yüzlerce milyon para biriktirerek, tarihi önemde ve büyüklükte asfalt işine hazırlanıp, Defne’yi kötü yollardan kurtarmaya çalışmamız mı ahlaksızlık?
Her seferinde bir daha bir daha kazılmasın diye içme suyunu, doğalgazı, elektriği vs. altyapıyı bitirmek için her gün kurumlarla diplomasi mekiği dokumak mı ahlaksızlık?
Bu kısa süreye rağmen Kent Lokantası ve çorba evleriyle kent yoksullarının yanında olmak mı ahlaksızlık?
Hidro Parkı ve Tesisleri gibi şehre mal olmuş alanları belediye bünyesine alıp, devasa bir proje başlatıp burayı sosyal tesis yaparak halka kazandırmak mı ahlaksızlık?
On binlerce öğrencinin kırtasiyesini vermek, gençlerin sınav harcını ödemek, binlerce vatandaşa kurs vermek, her türlü kültürel ve sosyal etkinlikle gençlerin yanında olmak mı ahlaksızlık?
Öksüz yetim çocuklarını okutmamız mı ahlaksızlık?
Parkları peşkeş çekmeyip, yeşil alanlara ve çocuk oyun alanlarına çevirip nefes alma alanları yaratmamız mı ahlaksızlık?
Belediyede lüks ve şatafatı kaldırmamız, kiralamayı bitirmemiz, kamucu toplumcu belediyecilik yapmamız mı ahlaksızlık?
İmar rantına, kat artışına geçit vermememiz, şehrin namusunu korumamız mı ahlaksızlık?
Üçüncüsüne başladığımız kreşlerle annelerin ve miniklerin dostu bir belediye olmak mı ahlaksızlık?
Yıkılmış olan Sümerler amfi tiyatroyu kısa sürede bitirip şehrin sanat kültür faaliyetlerine kazandırmamız mı ahlaksızlık? (Amfi tiyatronun kiralandığı ve peşkeş çekildiği yalanınızı ayrıca anlatacağım.)
Defne’ye kalıcı şekilde gastronomi, yeme içme ve gezme alanı yaratacak prestij caddesi yaparak şehrin cazibe merkezi sayısını artırmak mı ahlaksızlık?
Akdeniz şehri Defne’yi balık kültürüyle barıştırmak, dar gelirli ailelerin balık restoranında ucuz ve kaliteli hizmet almasını sağlamak için modern bir balık sosyal tesisi yapmak mı ahlaksızlık?
Merkez ilçe olmamıza rağmen hiç düşünülmemiş olan merkezi bir pazar alanı olarak binlerce m2’lik pazar alanı yapmak mı ahlaksızlık?
Kepçesi kamyonu olmayan bir belediyeyken, Defne’yi yüz milyonlarca TL’ye 40 civarında iş makinası olan güçlü bir belediye haline getirmek mi ahlaksızlık?
Kütüp kafe modelimizle gençlerin hem çay kahvesini ücretsiz içip hem ders çalışabileceği alanlar yaratmak mı ahlaksızlık?
Gençlik merkezi inşa ederek gençlerimizin her türlü yaratıcılık ve inovasyon yeteneklerini geliştirmeye çalışmamız, onları kötü alışkanlıklardan uzak tutmaya çalışmamız mı ahlaksızlık?
Görevimiz olmadığı halde yıkılmış okullarımız ve sağlık ocaklarımızın yeniden inşasını sağlayıp, evlatlarımıza ve insanımızın geleceğine ve yaşam konforuna titrememiz mi ahlaksızlık?
Depremde yıkılmış yüzlerce duvarı yeniden inşa etmemiz mi ahlaksızlık?
Tiyatro, bale, opera salonu ve sinema salonu projesine başlamamız mı ahlaksızlık?
Dünya harikası şelaleleri tüm insanlığın ortak kültürel mirası olduğunu hatırlatarak yeniden canlandırmak için devasa bir projeyle tüm ülkenin cazibe merkezi haline getirmek için canhıraş mücadele etmemiz mi ahlaksızlık?
Her sevinçte, her üzüntüde, düğünde, cenazede, taziyede, açılışta vatandaşımızın yanında olmak için gece gündüz koşturmamız mı ahlaksızlık?
Hayatta kendisi için asla bir şey istememiş Defne’nin bir evladı olarak, bıkmadan usanmadan kapı aşındırıp hizmet ve proje kazandırmak için koltuğunda oturmamak mı ahlaksızlık?
Şehrimizdeki bütün okullara, bütün spor kulüplerine on milyonlarca lira değerinde katkı yaparak eğitime ve spora yatırım yapmamız mı ahlaksızlık?
Görevde olduğumuz iki yılda çok iş yaptık. Belediyenin mutfak kısmında yaptığımız hazırlıklar, Defne’nin geleceğini inşa etmek içindi ve artık hazırız. Mali ve finansal disiplinini sağlamış güçlü bir kurumuz. Bundan sonra başta yollar olmak üzere çok daha büyük yatırımları hayata geçirecek, hayal bile edilemeyen daha nice projeyi Defne’mize kazandıracağız. Çünkü biz günü değil, geleceği inşa ediyoruz!
Geçen dönemin hataları ve yanlışları sizi cesaretlendirmişti ve tepki oylarını kendi oyunuz sanma gafletine düştünüz. Bu pervasız ve fütursuzlukla sizinle hareket etmeyen herkese hakaretler yağdırıyorsunuz! Depremin yarattığı fiili enkaz ve geçmiş dönemin siyasi enkazına rağmen Defne’nin güzel yürekli toplumunun hatrına bu şehri ayağa kaldıracağız. Benim de tanıdığım güzel Defne’min o büyük vicdanı, memleketin bu kadar haksızlığı ve sorunu varken, eğitimin, ekonominin, hukukun, demokrasinin sorunlarını bir yana bırakıp tek derdi Halil İbrahim Özgün ile uğraşmak isteyenlere karşı duracaktır! Defne’min feraseti ve vicdanı, partisi her türlü baskı altında olan ve bin bir güçlükle şehrine hizmet etmeye çalışan bu evladına sahip çıkacaktır!
Sizi cumhuriyetçi, adaletli ve demokrat halkımızın vicdanına havale ediyorum!
Başkan Özgün, yaşanan olayla ilgili halkı seviyesiz söylem ve hakaretleri kınamaya davet etti.
CHP Defne İlçe Başkanı Anıl Gümüş’te yaptığı sosyal medya açıklamasında Başkan Halil İbrahim Özgün’nün yanlız olmadığını, Hasırcı’nın seviyesiz hakaretlerinin Defne halkı tarafından hesabının sorulacağını belirtti. Sosyal medyada Defne ilçesinin farklı mahallelerinde yaşayan vatandaşlardan da Hasırcı’ya tepkiler devam ediyor. Farklı siyasi görüşler arasında hizmet nedeni ile farklı yaklaşımların olmasının doğal olduğunu belirten vatandaşlar, kimsenin kimseye hakaret etme hakkının olmadığını belirterek Hasırcı’yı kınadılar.














