“MİLLET LOKANTASI” AÇILDI

Antakya Belediyesi Millet Lokantası Hizmete Sunuldu

Yaşam - 16-04-2025 14:42 2028 kez okundu.

“MİLLET LOKANTASI” AÇILDI

    Antakya Belediyesi Eski Paladyum AVM yerinde yapılan konteyner çarşısında “miilet lokantası” açtı.  Uygun fiyatlı tabulot yemeklerin ilgi görmesi bekleniyor.
    Antakya Belediyesi, vatandaşların bütçesini zorlamadan, sağlıklı ve lezzetli yemeklere ulaşabilmesi için kurulan Millet Lokantası’nı hizmete sundu. 
    Antakya Belediyesi’nden yapılan açıklamada; Haraparası Mahallesi Palladium Çarşı adresinde hizmete giren Antakya Belediyesi Millet Lokantası’nda vatandaşlara uygun fiyatlı, sağlıklı ve lezzetli yemeklere ulaşabileceği belirtildi. Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, vatandaşların gönül rahatlığıyla, hijyenik koşullarda ve uygun fiyatlı şekilde yemek yiyebilecekleri Millet Lokantası’nın tüm Antakyalılara hayırlı olmasını diledi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İHD’den ÇAĞRI: Hukuksuz şekilde gözaltına alınanlar derhal serbest bırakılmalıdır.

İHD’den ÇAĞRI: Hukuksuz şekilde gözaltına alınanlar derhal serbest bırakılmalıdır.

23-06-2026 - Yaşam

HBB’nin YAPTIĞI GÜZELBURÇ’UN BEKLEDİĞİ HBB TESİSİ TAMAMLANDI

HBB’nin YAPTIĞI GÜZELBURÇ’UN BEKLEDİĞİ HBB TESİSİ TAMAMLANDI

22-06-2026 - Yaşam